24.2.11

Cibeles Madrid Fashion Week!!

I had the experience to be at Cibeles Madrid Fashion Week for the very first time and it wasn´t a good experience, the venue  was a complete mess, there wasn´t enough light, lack of directions and staff, anyways ... the good thing was having fun with friends and learning new things from the experience. 
I was wearing a vintage dress, bag and glasses, I was supposed to wear my dress but I couldn´t finish it on time so I will make a shooting so you can see the final result. 







It was fun to be with you girls!!



I can call it : SEA OF SHOES...



Tuve la experiencia de estar en la Semana de la Moda de Madrid por primera vez y no fue una buena experiencia, la sala era un completo desorden, no había suficiente luz, hacía falta personal e indicaciones, en fin... lo bueno fue la compañía de los amigos y aprender cosas nuevas de esta experiencia. 
Lleve mi vestido, bolso y gafas vintage, se suponía que usaría mi vestido nuevo, pero no pude terminarlo a tiempo asi que hare unas fotos para que podáis ver el resultado final. 


4 comentarios:

Elena dijo...

nosotras también nos lo pasamos muy bien! tienes un blog muy chulo aminta, te sigo! ;)

Miguel dijo...

Totalmente deacuerdo, este año cibeles redujo gastos pero yo me lo pase genial gracias a la compañia ,como todos los años, un beso!!

Cee dijo...

Hello gorgeous,
I stumbled upon your profile on lookbook and fell in love with your shoes (those bows!!) so I had to stop by your blog, which, as it turns out (not surprisingly) is equally lovely. I am officially your newest follower. I would love it if you wanted to follow me as well, but it's entirely up to you :)
xox,
Cee
http://cocoandvera.blogspot.com

mispapelicos dijo...

Gracias por no hablar de tendencias, sino mostrar esos zapatos de ensueño y ese cuch bag para morirse...Quiero saber más de tí, ahhhhhhhhhhhhhhhh
XXXXXXXXXXXXXXXXXX